.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شغل بعدی احمدی نژاد مشخص شد!
شغل بعدی احمدی نژاد مشخص شد!

یک چهره سیاسی که در محافل سیاسی به پیشگویی معروف است اخیراً در جلسه ای درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران اظهاراتی داشته است.

شنیده های خبرنگار جهان نیوز حاکی از آنست که این فرد پیشگو، در پاسخ به این سوال که برخی چهره های سیاسی نظیر قالیباف و لاریجانی برای انتخابات آینده فعالیت می کنند و ظاهراً ائتلافهایی نیز برای آنها صورت گرفته می گوید: رئيس جمهور آينده قطعا از حلقه يك آقاي احمدي‌نژاد خواهد بود. بنده كاري به انتخابات شوراها و مجلس ندارم حتي اگر اصلاح‌طلبان، لاريجاني، قاليباف و ... كه به نظر من از يك طيف هستند بتوانند انتخابات شوراها و مجلس را هم ببرند، انتخابات رياست جمهوري را نخواهند برد. البته بعيد است اصلاح طلبان انتخابات شوراها و مجلس را ببرند، چون ما اقداماتي را انجام خواهيم داد كه همه را غافلگير خواهد كرد.

وی سپس در ميان حيرت حاضرين در جلسه عنوان مي‌كند: "رئيس جمهور آينده يك شخصيت صفر كيلومتر است كه شايد همه او را مسخره كنند، همانطور كه احمدي‌نژاد را در دور نهم به تمسخر گرفتند. خود احمدي‌نژاد هم معاون اول او خواهد شد و در انتخابات آستين‌ها را بالا خواهد زد و به نفع او فعاليت خواهد كرد."

دراین بین فردی مي‌پرسد "پس قرار است همان طرح پوتين - مدودف در كشور اجرا شود" كه وی پاسخ مي‌دهد:" اسمش را هر چه مي‌خواهيد بگذاريد ولي بدانيد كه اين فرد رييس جمهور مي شود و احمدي‌نژاد هم معاون اول است و اين دولت ادامه خواهد داشت...

این پیشگو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اخبارمنتشره درباره کاندیداتوری احتمالی شما (فرد پیشگو) آيا اين فرد خود شما هستيد گفته است شما كاري به اسم نداشته باشيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.